Zoeken in deze blog

maandag 27 februari 2012

27 februari

Vanmorgen iets later opgestaan dan gewoonlijk. Mijn dochter Muriël heeft vakantie dat betekend lekker even langzaam aan doen:)! Om half 10 toch maar weer de hardloopschoenen aan gedaan en er  tegen aan gegaan. Ik heb vanmorgen heel veel sneeuwklokjes gezien. Ja dit is toch echt het begin van de lente.
Ik heb heerlijk door de polder bij Oud Alblas gelopen. Wat wel erg op valt is dat er erg veel zwerfvuil overal ligt.
Veel plastic flessen, papier. Jammer dat wij mensen alles zomaar neergooien in de natuur.
Ik dacht bij mezelf als ik alles vanmorgen al het zwerfvuil dat ik gezien heb mee had genomen ik zeker wel een aanhangwagen vol gehad had!:(
Deze morgen heb ik lekker gelopen ongeveer een kilometer of 19.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

groetjes Cora