Zoeken in deze blog

maandag 13 februari 2012

11 februari

Wat een waanzinnig mooie dag om een molentocht te gaan schaatsen.
Om half 11 staan Peter en ik op het ijs.
We starten tussen Alblasserdam en Oud Alblas. Het is echt heerlijk schaatsen vandaag! Veel zon! Heel veel mensen, gezellig! Soms moeten we stukken klunen (je kan ook met een boerenkar meerijden wat wij niet gedaan hebben). Ook zijn we op ons buik onder een brug door gekropen! Humor!
Bij Ottoland besluiten Peter en ik dat ik tot Kinderdijk ga schaatsen en hij eerder terug gaat (hij heeft gigantische pijn in zijn voeten). In Kinderdijk aangekomen drink ik een lekkere punch en rij tot Alblasserdam waar ik even stop om te genieten van een band met een rode piano op het ijs! Even swingen tussen door!
Peter zie ik later weer bij een tentje net voor Oud Alblas!
In de plaats van hardlopen is dit ook een mooie training!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

groetjes Cora