Zoeken in deze blog

donderdag 23 februari 2012

23 februari

Eindelijk weer eens een stuk hard gelopen zonder pijn in mijn enkel en knie!
Alleen nog een heeeeel klein beetje last van mijn heup! Dit gaat de goede kant op!
Onderweg heb ik weer wat dierenleed gezien! Een enorme kraai had een veldmuis gepakt op het grasveld waar ik langs kwam rennen. Ik ben gelijk achter de kraai aangegaan en de kraai liet het muisje los en vloog een hoge boom in. Het muisje rende als een bezetene weg! Toen ik weer ongeveer 500 meter was doorgelopen dacht ik, ik kijk nog even achterom. Zag ik die verrekte kraai met iets groots in zijn bek wegvliegen! De natuur is zoals hij is..........................................

1 opmerking:

  1. ha Cora,

    stoer hoor en dat met de sneeuw en kou van de afgelopen weken. We gaan de lente in, dus heerlijk hardloopweer.

    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

groetjes Cora