Zoeken in deze blog

maandag 2 april 2012

1 april (kikker in je bil)

Vandaag op 1 april (dit is beslist geen grap) met ons Steamwork team Hans, Reinier Jocelyn onze rennende raadsman Rob en ik de halve marathon van Drunen gelopen! Het heet de Drunense Duinenloop en het is werkelijk een prachtig gebied om doorheen te lopen! Jammer was het dat Linda en Piet niet mee konden lopen. Ze hebben allebei last van een blessure. Ik ga duimen voor ze dat ze snel weer helemaal opgeknapt zijn!!:)
We kunnen ze echt niet missen bij de Roparun!
Ook wil ik nog even mijn complimenten geven aan de organisatie van de Drunense Duinenloop.
Er waren door Postnl 2000 startbewijzen en chips niet op tijd bezorgt. De organisatie is een noodscenario gestart en met behulp van vrijwilligers is alles toch nog goed gekomen!
Ik moet zeggen dat ik deze halve marathon een hele goede oefening vond ter voorbereiding van de Roparun!!
:).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

groetjes Cora